Van Kaapstad naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Caroline Tol - WaarBenJij.nu Van Kaapstad naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Caroline Tol - WaarBenJij.nu

Van Kaapstad naar Dubai

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

08 November 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Kaapstad
Vlucht Kaapstad -Dubai

Vandaag wat uitgeslapen. Na alle dagen toch best wel vroeg op te zijn geweest hoeven we vandaag  eigenlijk niets meer. We ontbijten uitgebreid en pakken de koffer verder in. Om 11.00 uur hoeven we de kamer pas te verlaten en lopen nog een klein rondje over de allee. We zien de beelden van Jan van Riebeeck en zijn vrouw en verderop het grote monument ter nagedachtenis aan de wereldoorlogen.
We strijken daarna neer op het terras van het hotel voor de laatste uurtjes voordat we naar het vliegveld gaan voor de terugreis.
Om twee uur komt Carla met de mededeling dat de koffers in de bus zitten en we kunnen vertrekken. Eigenlijk veel te vroeg maar komen we vast te staan in het drukke middag verkeer van Kaapstad.
We checken bijna als eerste in. De computers zijn wat traag en we gaan door naar de tassencontrole. Na een stukje gewandeld te hebben gaan we de douane door en komen in het winkelgebied. We maken de laatste Randen op en eten nog wat kleins.
Het boarden start iets te laat maar we vertrekken maar vijf minuten te laat.