Beruwala en tempelceremonie - Reisverslag uit Beruwala, Sri Lanka van Caroline Tol - WaarBenJij.nu Beruwala en tempelceremonie - Reisverslag uit Beruwala, Sri Lanka van Caroline Tol - WaarBenJij.nu

Beruwala en tempelceremonie

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Mei 2017 | Sri Lanka, Beruwala

Zo.. de eerste dag van ons strandverblijf. We slapen wat langer en ontbijten gezamenlijk. Janneke, onze hostess van FOX, zal om 10 uur een voorlichtingsbijeenkomst geven. Ik besluit aan het eind van deze bijeenkomst alleen de boottocht Maduganga te boeken. Ik wil ook nog een beetje rust hebben.
Ik lig 's middags bij het zwembad en ben net op tijd naar de kamer gegaan en er barst een regenbui los. Ik verkleed mij voor de ceremonie van vanavond en verzamel me met de rest van de groep netjes op tijd bij de receptie. Hier wachten we totdat we een ons wegen maar wat er komt, geen bus. Na wat heen en weer gebel met Janneke blijkt de ceremonie voor vanavond te zijn afgelast. Communicatie.....?
We krijgen in ieder geval een mooie tegemoetkoming aangeboden, de boottrip van morgen hoeven we niet te betalen en de ceremonie wordt doorgeschoven naar morgen. Heel netjes opgelost vind ik.
We eten gezamelijk en ik ga lekker op tijd naar bed.

So.. die erste Tag von unsere Strandtagen. Wir schlafen etwas länger und frühstücken zusammen. Unsere hostess kommt um 10 Uhr für Informationen und am ende buche ich nur eine Boottrip. Will auch noch ein bisschen Ruhe haben.
Am Nachmittag lege ich mich hin beim Swimmbad und bin gerade auf Zeit zur meine Zimmer gegangen und es fangt an heftig zu regnen.
Ich zieh mich um für die Ceremonie von heute Abend und die ganze Gruppe ist rechtzeitig bereid aber was er kommt, kein Bus. Nach hin und wieder telefonieren schaut es aus das die Ceremonie abgeblasen ist. Communication.....?
Wir bekommen im jeden fall ein gutschein. Die Boottrip von Morgen geht jetzt umsonst und die Ceremonie mavhen wir auch Morgen. Gute Lösung finde ich.
Wir essen zusammen und geh rechtzeitig ins Bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Beruwala

Caroline

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 22259

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2023 - 02 November 2023

Op safari in Zuid Afrika en Swaziland

20 Oktober 2022 - 07 November 2022

Maleisië en Borneo

25 Oktober 2018 - 09 November 2018

De Kaap, wijnlanden en safari

15 Mei 2017 - 30 Mei 2017

15 dagen rondreis Sri Lanka

Landen bezocht: