Bako National Park en de Rivercruise - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Caroline Tol - WaarBenJij.nu Bako National Park en de Rivercruise - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Caroline Tol - WaarBenJij.nu

Bako National Park en de Rivercruise

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 Oktober 2022 | Maleisië, Kuching

Op het programma vandaag de stadswandeling door Kuching maar eerst mogen we uitslapen. Het ontbijt duurt tot 11 uur. Ondertussen maak ik met steeds meer groepsleden kennis. Vertrekken doen we om 12 uur. We lopen in de stromende regen naar de Chineschetempel. Een mooi schuilmoment want het komt even met heel veel water naar beneden. We vervolgen de weg grotendeels overdekt door winkelstraatjes met allerlei waren. Via de Chinawijk gaan we door naar de Indiasewijk. Door smalle steegjes komen we weer op het Waterfront. Het regende nog steeds behoorlijk door. Echter na gisteren is mijn rug steeds pijnlijk en geef aan dat ik de wandeling afbreek. Er komen nog veel momenten aan waar ik de energie aan wil besteden dus het is welletjes geweest. Mike, onze reisleider, belt de bus die me vervolgens naar het hotel brengt. Ik neem even een rustmoment. Ik zet de foto's van de camera over op mijn tablet en ook van de telefoon.

Later op de middag ga ik eens even bij de bar van het terras kijken en tref een aantal anderen. Zo zitten we gezellig onder het genot van een drankje totdat het tijd is om naar ons restaurantte gaan voor het diner. We krijgen hier een keur aan gerechten om te proberen.

Zo sluiten we de avond af en gaan bijtijds naar het hotel. Morgen vroeg op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

VIP-member
Caroline

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 22397

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2023 - 02 November 2023

Op safari in Zuid Afrika en Swaziland

20 Oktober 2022 - 07 November 2022

Maleisië en Borneo

25 Oktober 2018 - 09 November 2018

De Kaap, wijnlanden en safari

15 Mei 2017 - 30 Mei 2017

15 dagen rondreis Sri Lanka

Landen bezocht: