Luie dag - Reisverslag uit Beruwala, Sri Lanka van Caroline Tol - WaarBenJij.nu Luie dag - Reisverslag uit Beruwala, Sri Lanka van Caroline Tol - WaarBenJij.nu

Luie dag

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

29 Mei 2017 | Sri Lanka, Beruwala

Na een slechte nacht maak ik er vandaag een luie dag van. Heb een bedje bij het zwembad in de schaduw en lees en ga eens lekker door mijn foto's heen. Krijg hierbij ook nog onverwacht bezoek. Een landvaraan gaat vlak voor mij langs. Ik duik zo nu en dan even het water in ter afkoeling en lig lekker te genieten. Ongemerkt, ondanks insmeren, verbrand ik behoorlijk.
'S avonds eten we weer gezamenlijk en maken we er nog een gezellig samen zijn van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Beruwala

Caroline

Actief sinds 24 Dec. 2016
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 22019

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2023 - 02 November 2023

Op safari in Zuid Afrika en Swaziland

20 Oktober 2022 - 07 November 2022

Maleisië en Borneo

25 Oktober 2018 - 09 November 2018

De Kaap, wijnlanden en safari

15 Mei 2017 - 30 Mei 2017

15 dagen rondreis Sri Lanka

Landen bezocht: